Tuesday, January 11, 2011

aku ke.....

askum...jp lagi kul 4 hingga 6 ad lh aktiviti....eap pening nye pale aku nie....dgn sakit blkng nye lg....apa yang tuhan uji aku ne....cukup lah satu masalah dgn fareez jgn r tmbahkn lagi....aku x mampu lagi.....mlm td nk je mati tp ble pikir klau bunh diri ibarat orang x dok agama pulk....so yng mmpu aku lakukan hanya lah menagis,,,walaupun orang tegur aku just diam...tangan nie rasa nk je tekan no emak tp x termmpu bb takut mak akn risau kt aku nie..so pg td bgn2 awl kpla masih ingt kish dan kata2 die pada aku mlm td...aku just ckp dlm diri sabar lh....dan terima ap die cakap tp aku x mampu dgn semua 2.....aku nk je lari tp pikir balik makin bertmbah mslh je nnti.....bkn menyelesaikan maSAlah klau lari pun....erm mood aku x ok tp aku kne wt ok aku x nk orang kcian kt aku nie...aku hnya mmpu bersenyum dan orang x th mcm ne hati aku sakit n sedih sekarang nie...aku x dok tmpat nk mengadu semua nie......aku kne trima dan hadapi sorang2...nk balik je pekan jumaat nie.....tp x leh...erm mak...hnya kamu sorng je yng mengeti apa yng ank mu rasa nie
         
                                      

No comments:

Post a Comment