Thursday, January 20, 2011

mlm yang begitu gelisah wat aku...adakah mlm terakhir ku ini melihat dunia

askum..selamat malam...aku sudah lama x update blog nie...erm mlm nie aku x th knp ati ini bergitu gelisah sekali...mcm ada yng x kne je.....mlm td aku mimpi mcm2 smuanye orng yang telah pergi meninggalkan dunia ini..yang paling sedih sekali aku mimpikan arwah long aku...die dtng dlm mimpi aku..aku melihat die time 2 senyum sangat2....die gil aku sambil melambai tangan....aku berlari pada nye tp sayang knp aku x blh peluk die...aku mengis dihadapan die sambil berkata 'long eti rindu long,eti nk long jgn pergi lagi,eti nk long ikt eti balik umh jmpa emk....long pun melepaskan tangan aku dan berkata pada ku yang die x blh ikt aku...aku tanya kenapa...long hanya senyum pada aku.....aku menangis long kata jgn menagis nnti kite jmpa balik tau....time sebelum long pergi long kata kat aku yang die rindu kami sekeluarga dtng lah jmpa die....aku time 2 x mampu nk kata ap dan aku pun terjaga...aku terjaga lalu aku menagis......aku mmng rindukan die sangat.....tp tuhan lebih sayangkan arwah long....ya allah ko ampunkan lah dosa arwah abng ku ya allah,,,,,ko ltk lah die di tempat2 orang yang beriman.....amin

                                 AL-FATIHAH...........
 

No comments:

Post a Comment